Single :')
11 July 2012 | 10:51 PM | 0 weird people
Assalamualaikum , hai :D kay . lama sangat tak buka blog niey . berhabuk da , *tiuphabuk* hachummmm . haha , poyo jea --' imaginasi tinggi sangat . haha , kay . entry niey sebenarnya lama gile nak buat tapi sedih punya pasal terus lupa nak buat . then baru arini nak buat sebab sebab saya tersangat larh boring and tetibe boleh terigt kan :) haha , kay . kita single :) kay , bile single ? saya lupe --' sebab saya taknak igt sebab saya terlampau sakit hati , sakit sangat . kay , da beri penjelasan so jangan nak poyo mengutuk aina ea --' erk ? kenapa single ? nak tau tak pyah larh :) saya dan dia jea tau kay . kalau ktoerg still together bulan niey da masuk 10 bulan . lama ? hrmmm . aina happy ? luaran jea , dalaman . kay saya jea yang tau :') tapi takpe , aina kuat kan kan :D to him ,terimakasih selama niey sebab amik berat pasal sya walaupun tak selalu , tapi terimakasih . buat sya happy , buat sya sedih , buat sya kecewa dgn sikap awq . haha :P sya tak kesa . igt tue kay . and terimakasih sebab terima sya seadanya . tapi ;) its okay larh , biar sya jea yang tau . sye jea yang pendam . cehh :) saya tau awq tak dapat terima kenyataan . and sampai sekarang awq still contact sya , sya tak layan sbb sya cuba lupekan awq . sya da banyak sakit hati and sya nak lupekan smue tue . sya harap awq faham , tapi sya rasa awq tak pena faham ;) its okay larh , just nak cakap . jaga diri awq , jangan buat perkara bukan bukan . igt allah , igt family awq okay . sya nak kawan dgn awq tapi awq yang taknak kan kan . then tibe tibe awq ggu sya . so sya mintak maaf sbb tak lyan awq langsung . sya mintak maaf . awq jaga diri kay , sya sayang awq .... tapi sekarang sayang sya katd awq tak lebih dari seorang kawan :)



sincerely,
AynaQyla

Assalamualaikum :) hey peeps ! wlcome to my blog , my territory . no copycat here okay . follow me ^^




CURRENTLY : stalkers ^^ 
MOOD : Happy :D


Life Scene
The Author
awq awq boleh cari kita dekat :> Facebook
and :> Twitter so add kita sebagai kawan awq and follow kita sebgai followers awq :D selamat berkenalan ^^